HEALTHY SUMMER BREAKFAST

Posted i: LIFESTYLE

Det der med at springe morgenmaden over, det er slet ikke mig. Jeg elsker morgenmad, men det har jeg ikke altid gjort. Før i tiden stop dagens første måltid på en kedelig omgang havregryn med mælk et et stykke rugbrød med ost, men det gør den ikke længere. Jeg har fundet nøglen til at elske morgenmad, og her er mit bud på tre slags sund og virkelig lækker morgenmad, som jeg ved vil få dig til at elske dagens første måltid, hvis du ikke allerede gør det. Uanset hvad, så håber jeg du vil lade dig inspirere

Vanilje, hindbær og granatæble
Min favorit morgenmad en skål med vaniljeyoughurt, tilsat en lille smule havregryn, lidt mindre mysli, et par mandler, friske hindbær (eller jordbær) og granatæble. Granatæbler kan være ret besværlige at arbejde med, så hvis du ikke gider og har tid hver morgen, så brug søndag aften på at pille til hele ugen og gem dem i en tæt boks. Det her er en virkelig lækker og sund sommer ret, hvis du bare husker at spare på din mysli.

Jordbær, ananas og mynte
Ovenstående ingredienser blander jeg sammen i en blænder og tilsætter lidt mælk eller vaniljeyoghurt. Det bliver en lækker smoothie der mætter godt, særligt hvis du bruger yoghurt. Mynten er uundværlig i den her ret, og gør det hele friskt, sommerligt og spændende.

Brumær, hindbær og jordbær
Jeg er fuldstændig vild med koldskål, så meget at jeg nogle gange drikker det af et glas, som var det mælk. Desværre er jeg også ret vild med kammerjunker, men da de er virkelig usunde og fyldt med virkelig mange flere kalorier end man unidelbaft skulle tro, så har jeg været nødt til at finde på noget andet lækkert at komme i min skål med koldskål om morgenen. Bær i Koldskål er helt fantastisk. Du kan nøjes med en enkelt variant eller blande flere forskellige.

// Josephine

Remeber to follow my account on Instagram @Josephinehelbrandt

In english:
Some people choose to skip the breakfast, that was me some time ago, but now i have found some dishes that makes me love the first meal of the day. The first dish is vanilla yogurt, raspberry and pomegranate. If you want you can also add some musli. If you don’t have time to clean a pomegranate every morning then use your sunday evening to prepare for the whole week. The second dish is a smoothie with strawberries, pineapple and mint. Add some yoghurt or fresh milk and enjoy! Last but not least i love buttermilk. If you add some fresh berries you will have a sweet but still fresh and really tasty dish for breakfast.

// Josephine

Follow my journey:
Facebook here
Bloglovin here
Instagram here
Youtube here
Snapchat: Jhelbrandt

Synes godt om

Kommentarer