Hendes største drive er, at udforske og provokere sine egne grænser. Hun beskriver sig selv som stædig, dedikeret, ekstremt nørdet og små-autistisk. 22 årige Louise Hylland har fart over feltet. Hun driver nemlig det succesfulde tøjbrand Animalistic, som hun både designer og administrere.
- Jeg presser mig selv for altid at udvikle mig, både på den gode måde, hvor jeg får ting til at ske, men også nogle gange for meget, så jeg bliver overmodig og dumdristig, fortæller Louise Hylland, der som denne måneds 'get inspired by,' er klar til at dele ud af sine tips og tricks til, hvordan DU får succes, med det DU drømmer om.
Officielt er hun COO Founder & Designer i Anamalistic Cloting Aps, med andre ord er hun kreativ iværksætter. En pige der har formået ikke bare at gøre sin drøm til virkelighed, men også til sin levevej. Virksomheden har i dag fem ansatte i en bestyrelse, en designer, en salgschef og en ekspert i sociale medier, men selvom virksomheden i dag ikke kun beskæftiger Louise Hylland selv, så har hun stadig hands-on på det hele.
- Jeg lever af at skabe mode og bygge et highend slow-fashion streetwear brand op. Jeg står selv for det hele. Lige fra udvikling af produkter, design, salg, sociale medier, marketing og events, fortæller den kreative Københavner-pige.
At Louise Hylland valgte at starte sin egen virksomhed kom lidt som et tilfælde. Hun har altid været kreativ og med en forkærlighed for mode, drev hun langsomt sig selv den vej.
- Siden jeg var fem år gammel, har jeg fortalt min mor, at jeg gerne ville skabe store ting, men jeg har aldrig vidst hvad. For fire år siden kunne jeg pludselig leve af en kombination af mine malerier og at tatovere, men jeg søgte noget mere. Jeg har altid elsket streetwear, oversize, snapbacks og mode. Især mode der tør skille sig ud. Derfor blev det en god og naturlig vej for mig at gå, fortæller Louise Hylland og tilføjer:
- Jeg har mange budskaber og ideer på hjertet, og alt dette kan realiseres og komme til udtryk gennem moden.
Louise Hyllands vision har været at skabe et brand, der med hendes egne ord skal give ungdommen noget at spejle sig i. Hun vil forstærke de revolutionære tanker og styrke ideen om at være sig selv, og turde stå inde for sig selv, individuelt frem for at søge identitet i grupper.
- Jeg vil gerne styrke ideen om at turde være i kontakt med sin simple natur og lyster. Med det mener jeg lysten til at leve og udforske, til at else og føle og til at være i nuet, fortæller hun.